Доставка продуктов до двери из онлайн гипермаркета "Фрунзе"

Гарантии «Фрунзе»

31 июля 2021

ГАРАНТИЯ СВЕЖЕСТИ ПРОДУКТОВ
Уважаемые покупатели! Мы стараемся работать над улучшением сервиса. Но конечно же, без вашей помощи не обойтись. Помогите нам стать лучше!

В целях улучшения контроля качества реализуемой продукции, мы запускаем – гарантию свежести. А это значит, что, если Вы найдете просроченный продукт на прилавках наших маркетов, далее сообщив об этом администратору, Вы получите аналогичный свежий товар надлежащего качества совершенно БЕСПЛАТНО или же Вы сможете выбрать любой товар, не превышающий стоимость просроченного товара.

*стоимость просроченных товаров НЕ СУММИРУЕТСЯ

Сеть гипермаркетов «Фрунзе» выражает свое уважение покупателям и предлагает поучаствовать в работе по улучшению качества.

Урматтуу кардарлар! Тейлөө кызматын жакшыртуунун үстүндө иштеп жатабыз. Албетте, сиздин жардамыңыз менен ишке ашыра алабыз.

Биздин жакшыруубузга жардам бериңиз!

Сатылган товарлардын сапатына көзөмөлдү жакшыртуу максатында
товарларыбыздын мөөнөтүнө кепилдик беребиз.
Эгер биздин маркеттердин текчелеринен мөөнөтү өтүп кеткен товарды тапсаңыз жана ал жөнүндө администраторго билдирсеңиз, ошол эле товарды мөөнөтү жаңы товарга АКЫСЫЗ алмаштыра аласыз, же өз баасынан ашпаган каалаган башка товарды тандай аласыз.

*Мөөнөтү өтүп кеткен товарлардын баасы КОШУЛБАЙТ

“Фрунзе” гипермаркет тармагы кардарларына болгон сый-урматын билдирет жана сапатты жакшыртуу боюнча иш-чараларга катышууга чакырат.

ГАРАНТИЯ СЕРВИСА

Во «Фрунзе» рады отзывам, потому что они помогают исправить ошибки и стать лучше. Поэтому с недавнего времени во “Фрунзе” действует Гарантия Сервиса, а это значит, что Вы можете оформить любое обращение, комментарий, предложение, жалобу в два клика.
Чтобы оставить свое обращение Вам необходимо:

  1. Отсканировать QR-code указанный на Гарантии Сервиса
  2. Заполнить все поля по ссылке
  3. Отправить отзыв/обращение/жалобу

Далее наши сотрудники в порядке очереди свяжутся с клиентом и обязательно предоставят официальный ответ.

Для каждого филиала сети присвоен персональный QR-code. Они установлены на:

  • листовках на ресепшене
  • табличках в отделах маркета
  • наклейках на морозильниках

*чтобы отсканировать QR-code необходимо открыть камеру, или специальную программу сканер, чтобы перейти в раздел жалоб и обращений и оформить свое обращение.

Пикирлер “Фрунзе” үчүн чоң мааниге ээ, анткени алар каталарды оңдоп, жакшырууга жардам берет. Ошондуктан, жакындан бери “Фрунзеде” Кызмат кепилдиги ишке киришти, демек, Сиз каалаган кайрылуу, сын-пикир, сунушуңузду эки баскыч менен калтыра аласыз.

Кайрылууңузду калтыруу үчүн:

  1. Тейлөө кепилдигинде көрсөтүлгөн QR-кодду сканерлеңиз
  2. Шилтеменин бардык талааларын толтуруңуз
  3. Пикир/ кайрылуу/ арыз жөнөтүү

Андан соң, биздин кызматкерлер өз ирээтинде кардар менен байланышып, расмий жооп беришет.

Тармактын ар бир филалы үчүн жеке QR-код дайындалган. Алар:

  • Кабылдамада жайгашкан баракчада
  • Маркет бөлүмдөрүндө такталарда
  • Тоңдургучтардагы чаптамаларда орнотулган

* QR-кодду сканерлеп, арыздар жана кайрылуулар бөлүмүнө өтүү үчүн камераны же атайын сканер программасын ачуу керек.